V Konferencja Naukowa – program

Program V Konferencji

Logistyka i zarządzanie w mediach.
Zarządzanie Big Data

6.XII.2018 r

Sala kolumnowa Wydziału Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii

  • 8:30–9.00 Rejestracja uczestników
  • 9.00 – 9.15 Otwarcie Konferencji
    Otwarcie konferencji i wystąpienie Dziekana Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologiiprof. dr. hab. Janusza Adamowskiego
  • Powitanie uczestników i prelegentów konferencji prof. dr hab. inż. Włodzimierz Gogołek

Panel I    9:30 -11:00  Big Data – aspekt teoretyczny

Prowadzenie: dr Krzysztof Kowalik

  • prof. dr. hab. inż. Włodzimierz Gogołek –  Rafinacja informacji. Frekwencje i Osmoza Informacyjna „201”
  • mgr Mateusz Borończyk  – Narzędzia analizy danych Big Data
  • mgr inż. Dariusz Jaruga – Monitorowanie infrastruktury badawczej Big Data
  • Tomasz Gruszka – Wpływ big data na agencje informacyjne – tworzenie i sprzedaż serwisów informacyjnych
  • mgr inż. Piotr Celiński – Automatyzacja procesu kwerend i akwizycji danych do analiz Big Data
  • dr Darek Prokopowicz – Systemy bazodanowe Big Data w zastosowaniach Business Intelligence jako narzędzie usprawniające proces zarządzania przedsiębiorstwem

11:15 – 11:30  Przerwa na kawę

Panel II 11:30 – 13:00  Big Data – aspekt praktyczny

Prowadzenie: dr hab. inż Wiesław Cetera

  • Paweł Laskowski – Reklama oparta na danych. DMP dla polskiego rynku
  • dr Małgorzata Skrzek – Lubasińska  oraz dr Aleksander Żołnierski – Wyniki badania przeprowadzonego z zastosowaniem narzędzi big data i rafinacji informacji dotyczącego problematyki samozatrudnienia w Polsce i we Francji
  • dr Krzysztof Kowalik –  Big Data – niewykorzystany potencjał w polskim samorządzie lokalnym
  • Robert Wieczorek – Przyszłość poprzez cyfryzację. Z internetem rzeczy i Big Data do nowych modeli biznesowych
  • Maciej Wardaszko – Finanse Państwa w akwenie danych
  • mgr Agnieszka Woch – Statystyczne miary ocen popularności literatury na przykładzie wybranych książek.
  • mgr Piotr Wierus –  Nowe technologie na rynku fonograficznym. Wyzwania polskiej branży muzycznej.
  • dr Jan Grzegorek – Zastosowanie R a w analizach Big Data

13:00 – 13:15 Przerwa na kawę

 

Panel III 13:15 – 14:45 Big Data w działaniach Katedry Technologii Informacyjnych Mediów we współpracy z ZIP

Prowadzenie: prof. dr. hab. Włodzimierz Gogołek

            dr Wioletta Matosek – Academia Inkubatora Big Data – szkoła letnia dla studentów UW

dr Agata Opolska-Bielańska – Zarządzanie Big Data – nowy kierunek studiów UW

14:45 – 15:00 Przerwa na kawę

 

Panel IV 15:00 – 16:30 Sytuacja mediów na rynku ukraińskim

Prowadzenie: dr Agata Opolska-Bielańska

  • dr hab. inż. Wiesław Cetera – Ukraina – aktualności w statystyce BD
  • Pracownicy Narodowego Pedagogicznego Uniwersytetu  im V. Hnatyuka:
    dr hab., profesor Natalia Popłavska oraz mgr Olga Peleshok
    Personalizacja mediów i nowoczesne środowisko informacyjne
  • dr   Nataliia Dashchenko oraz Irina Stakhurska
    Media korporacyjne: platformy informacyjne (praktyki Agroholding “Mriya”)
  • mgr Nataliia Osoba
    Cechy komunikacji satyrycznego dziennikarstwa na przykładzie lwowskich czasopism z lat 20-30 XX wieku
  • dr Hanna Yordan oraz Khrystyna Yordan
    Nowoczesny rynek książki na Ukrainie
  • dr hab., profesor Тetiana Vilchynska oraz dr Oleksandr Vilchynskyy
    Tworzenie i rozwój reklamy w gazecie “Ternopil Vechirnii” w okresie zmiany społecznej 1990-1991
  • dr Halyna Synorub    oraz Veronika Synorub
    Treść konfliktu i wpływ na odbiorców
  • dr Olesia Medynska
    Zagadnienia społeczne w mediach online (w oparciu o materiały z wydań internetowych “Ukraińska prawda”, “20 minut”)

Zakończenie i podsumowanie V Konferencji Logistyka i zarządzanie w mediach mediów. Zarządzanie Big Data

16.30 Obiad

Przeglądając serwis zgadzasz się na użycie Cookie / By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. więcej informacji / more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close