Tomasz Pawlicki

Tomasz Pawlicki
Dyrektor marketingu w firmie Heidelberg Polska

Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, studiów MBA oraz studiów doktoranckich na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w zakresie nauk o zarządzaniu.
Od ponad dwudziestu lat jest związany z branżą poligraficzną i wydawniczą. Jest członkiem Rady Programowej wielu konferencji naukowo-technicznych organizowanych przez Polską Izbę Druku, Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego oraz Sekcję Poligrafów SIMP oraz członkiem Rady Fundacji Rozwoju Kadr Poligraficznych.
Kawaler Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga.
Od kilku lat zaangażowany jest w powstający w oparciu o badania KPMG raport „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce”.
Jest autorem artykułów i opracowań w prasie branżowej oraz współautorem „Poligraficznego słownika terminologicznego”. Zajmuje się tematyką systemów informatycznych wykorzystywanych w szeroko rozumianym publikowaniu treści oraz zagadnieniami z zakresu marketingu i zarządzania.

Przeglądając serwis zgadzasz się na użycie Cookie / By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. więcej informacji / more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close