- Zastosowania i dostosowywania narzędzi IT w mediach.
- Edukacja w zakresie zastosowań IT.
- Metodologia oceny przydatności IT w mediach.
- Kompetencje cyfrowych twórców i odbiorców produktów medialnych.
- Integracja specjalistycznej wiedzy z zakresu technologii informacyjnych mediów (TIM) z pozostałymi specjalnościami nauk o mediach elektronicznych.
- Wspomaganie rozumienia i umiejętnego wykorzystania potencjału IT w mediach.
- Narzędzia analityczne – rafinacji informacji sieciowych, gromadzenia i wyszukiwania informacji, analizy odbioru przekazu medialnego za pośrednictwem środków IT.
- Praktyki dostosowań przekazów medialnych do oczekiwań odbiorców (formy, narzędzia).
- Ekonomiczne aspektów zastosowania TIM w praktyce medialnej i monetyzacji informacji.
- Zarządzanie transformacją (technologiczną, organizacyjną) w przedsiębiorstwach mediowych.
Program Konferencji będzie uzupełniony warsztatami:
- Finansowanie mediowych projektów innowacyjnych.
- Architektura serwisów samorządowych – optymalizacja efektywności.
- Wykorzystanie dronów w mediach.