III Konferencja Naukowa – program


konferencja_logistyka_mediow_2016


2016-10-20

 Aula Kolumnowa

 9.00–9.30 Rejestracja uczestników, kawa, herbata

9.30–10.00 Powitanie uczestników i prelegentów konferencji — prof. dr hab. inż. Włodzimierz Gogołek

Otwarcie konferencji i wystąpienie dziekana Wydziału Dziennikarstwa i Bibliologii

10.00-11.15 I sesja plenarna nt. Zarządzanie, technologia, bezpieczeństwo

(prowadzenie dr inż. Wiesław Cetera)

Krzysztof Kowalik, dr, Katedra Technologii Informacyjnych Mediów

Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW

Oficjalny serwis internetowy samorządu gminnego – diagnoza funkcjonalności wybranych elementów. Próba typologizacji serwisów

Marcin Chlewicki, lic. Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW

Mouse tracking jako narzędzie do oceny stron internetowych

Włodzimierz Gogołek, prof. dr hab. inż., Katedra Technologii Informacyjnych Mediów
Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW

Cyberbezpieczeństwo w mediach

Katarzyna Abramowicz, radca prawny, serwis specprawnik.pl

SPECFILE – prosty i skuteczny sposób zabezpieczania treści i korespondencji przez dziennikarzy i samorządy

Grzegorz Gmiterek, dr, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW

Zarządzanie informacją osobistą w kontekście wykorzystania oprogramowania do organizacji danych bibliograficznych

Aneta Siejka

Praktyki dostosowań przekazów medialnych do oczekiwań odbiorców
na przykładzie ramówek telewizyjnych

11.15–11.30 Przerwa na kawę

11.30–13.00 II sesja plenarna nt. Zarządzanie mediami

(prowadzenie prof. dr hab. inż. Włodzimierz Gogołek)

Małgorzata Starzyńska, mgr, Katolicka Agencja Informacyjna

Media społecznościowe – zagrożenie czy szansa dla mediów tradycyjnych.
Media społecznościowe a portale internetowe – razem czy osobno

Marian Zalewski, dr

Rozwój mediów regionalnych w kontekście wyzwań oraz barier technologicznych i organizacyjnych – wybrane zagadnienia

Izabela Bogdanowicz, dr, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW

Czynniki istotne dla przepływu informacji w relacjach urzędników samorządowych z mediami lokalnymi

13.00–13.15 Przerwa na kawę

13.15–15.15 Warsztaty cz. I. (patrz program str. 12)

15.30–17.00 Rejs po Wiśle, obiad na pokładzie

2016-10-21

8.30–10.00 Panel I. Monetyzacja i modele biznesowe

(prowadzenie dr Agata Opolska-Bielańska)

Tomasz Gruszka, Polska Agencja Prasowa SA

Efektywny model biznesowy agencji prasowych

Dariusz Jaruga, mgr inż., Katedra Technologii Informacyjnych Mediów

Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW

Nowe media – monetyzacja materiałów wideo

Anna Jupowicz-Ginalska, dr, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW

Koszt instytucjonalny dzienników regionalnych na podstawie wybranych tytułów Grupy Polska Press.

Piotr Kubiszewski, mgr

Paywalle czy wydania cyfrowe? Dopasowanie modelu sprzedaży cyfrowych treści wydawców prasy periodycznej do specyfiki tytułu

Mateusz Borończyk, lic. Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW

Crowdfunding, czyli zrób to sam

Marcin Kowalczyk, dr, Katedra Ekonomii i Administrowania Instytucjami Publicznymi
Wydział Prawa i Administracji Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Crowdsourcing w mediach elektronicznych – analiza zjawiska

10.00–10.15 Przerwa na kawę

10.15–11.45 Panel II. Media, informacje, pieniądze i odpowiedzialność

(prowadzenie dr Krzysztof Kowalik)

Agata Opolska-Bielańska, dr, Katedra Technologii Informacyjnych Mediów
Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW

Znaczenie społecznej odpowiedzialności biznesu w rozwoju przedsiębiorstwa

Włodzimierz Gogołek, prof. dr hab. Katedra Technologii Informacyjnych Mediów
Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW

Z badań nad Rafinacją Big Data

Wiesław Cetera, dr, J. Grzegorek, dr Katedra Technologii Informacyjnych Mediów
Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW

Między kasą a widownią

Tomasz Pawlicki, mgr inż., Heidelberg Polska Sp. z o.o.

Analiza Big Data i rozwiązania w chmurze dla przedsiębiorstw poligraficznych

Bartłomiej Włodarczyk, dr, Katedra Bibliografii i Dokumentacji,
Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii, Uniwersytet Warszawski

Semantyczne wyszukiwanie informacji: w stronę baz wiedzy

Aleksander Żołnierski, dr, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

Wykorzystanie analizy BigData do badania zachowań przedsiębiorstw

11.45–12.00 Przerwa na kawę

12.00–14.00 Warsztaty cz. II. (patrz program str. 13)

14.00–14.30 Obiad

 

Przeglądając serwis zgadzasz się na użycie Cookie / By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. więcej informacji / more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close